راه‌اندازي غرفه دائمي عرضه محصولات فرهنگي در كردستان
نوشته شده توسط : سوران زندی

به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم(ص) انجام مي‌شود؛
راه‌اندازي غرفه دائمي عرضه محصولات فرهنگي در كردستان

خبرگزاري  کرد نیوز: معاون امور فرهنگي و تبليغ اداره كل تبليغات اسلامي كردستان از راه‌اندازي غرفه دائمي عرضه محصولات دائمي در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين اقدام به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم(ص) انجام مي شود.

حجت‌الاسلام ولي‌الله مصائبي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرد نیوز در سنندج با بيان اين خبر اظهار داشت: اين غرفه‌ها در پنج شهرستان قروه، بيجار، سنندج، مريوان و دهگلان با عنوان رسول اعظم(ص) راه اندازي مي‌شوند.
وي با اشاره به اينكه اين غرفه‌ها به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم(ص) راه‌اندازي شده و به عرضه محصولات فرهنگي در سطح استان مي‌پردازند، افزود: در راستاي راه‌اندازي غرفه‌هاي ياد شده محصولات فرهنگي با تخفيف ويژه در اختيار علاقمندان قرار مي‌گيرد.
وي خاطر نشان كرد: هدف از برپايي اين نمايشگاه سازماندهي و توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي و قرآني، ايجاد غرفه‌هاي دائمي براي عرضه محصولات فرهنگي و ديني اعم از كتاب، سي‌دي و نرم افزار، تشويق و ترغيب قشر جوان به ابعاد معنوي و اقتصادي و مقابله با فقر فرهنگي و تغذيه فكري مسافران است.
معاون امور فرهنگي و تبليغ اداره كل تبليغات اسلامي كردستان ادامه داد: جلوگيري از انحرافات و مبارزه با اعتياد و حمايت از بخش خصوصي و ايجاد اشتغال از ديگر اهداف راه‌اندازي اين غرفه‌ها است.
به گفته حجت‌الاسلام مصائبي با توجه به تهاجم سيل آساي فرهنگي كه هدف عمده آن نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم است ما نيز بايد در برابر اين جنگ نابرابر با ارزش‌هاي ديني خود به مبارزه بپردازيم.
وي يادآور شد: برپايي اين نمايشگاه‌ها در راستاي توسعه فعاليت‌هاي قرآني از برنامه‌هايي است كه با بستر سازي مناسب مي‌تواند خدمات ارزشمند و ماندگاري را به آحاد جامعه ارائه دهد.
وي اضافه كرد: برپايي نمايشگاه دائمي محصولات فرهنگي و عرضه آنها موجب آشنايي بيش از پيش مردم با محصولات فرهنگي و قرآني مي‌شود.




:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: